۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
حضور شرکت محصولات کاغذی لطیف در در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست
چکیده

شرکت محصولات کاغذی لطیف در راستای مسئولیت های اجتماعی خود نسبت به حفظ محیط زیست با برپایی یک غرفه در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست در محل مصلی امام خمینی(ره) تهران ، اقدام به معرفی فعالیتها، اقدامات و برنامه های محیط زیستی خود نمود.

access_time ۱۴۰۲ پنج شنبه ۱۷ اسفند
remove_red_eye 204 بازدید
حضور شرکت محصولات کاغذی لطیف در در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست

به گزارش روابط عمومی محصولات کاغذی لطیف ، این شرکت با برپایی غرفه در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست تهران، به معرفی فعالیت‌ها و ارائه دستاوردهای زیست‌محیطی و تشریح برنامه‌های آتی خود برای حفاظت از محیط زیست و گسترش فرهنگ زیست‌محیطی پرداخت.

لازم به ذکر است نمایشگاه بین المللی محیط زیست تهران فرصت مناسبی برای کشورهای مختلف و شرکت های داخلی است تا بتوانند آخرین دستاوردهای خود در این حوزه را به نمایش بگذارند و از تجارب سایر مجموعه ها در راستای ارائه خدمات و تکنولوژی های سازگار با محیط زیست بهره ببرند.

در همين راستا شرکت محصولات کاغذی لطیف در راستای مسئولیت های اجتماعی خود نسبت به حفظ محیط زیست با برپایی یک غرفه اقدام به معرفی فعالیتها ، اقدامات و برنامه های محیط زیستی خود نمود.

همچنین در مدت برگزاری این دوره از نمایشگاه مهندس کامران بشارتی فر سرپرست شرکت و مهندس محمد رضا عاشری عضو هیئت مدیره به همراه تعدادی از مدیران شرکت با حضور در غرفه محصولات کاغذی لطیف و برگزاری جلساتی با سایر ارگان ها و برخی از شرکت های داخلی مذاکراتی در راستای ایجاد فرصت و زمینه‌های مناسب سرمایه گذاری در تولیدات ملی و دانش بنیان در حوزه محیط زیست و فرهنگ سازی در راستای حفاظت از محیط زیست نمودند .

گفتنی است بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست با شعار (رشد تولید ؛ با رویکرد محیط زیست) از مورخه 13 الی 15 اسفند ماه 1402 در محل مصلی امام خمینی(ره) برگزار گردید .